tirsdag 15. september 2009

Idefagskolen, JIPPI =)

Jeg har begynt på skolen igjen. Idefagskolen på fotofag. Jeg har vel aldri vært skolelys, men dette er noe helt annerledes. Lærerne er utrolig kule og klassen er knall! Det er rett og slett kjempe morsomt å gå her. Så dette tror jeg blir et knall bra år :D

Dere får forhåpentligvis se forbedring i bildene fremover. Har reist så mye i sommer jeg, at jeg har enda ikke fått tatt så mange nye bilder. Har egentlig lagt det på hylla, frem til skolen. Selv om man vil ha det som yrke og har det som hobby, så betyr ikke det at man ikke kan bli litt lei og lite inspirert til tider. Men inspirasjonskilden er heldigvis veldig nær nå, så det er bare å drikke av den så lenge en kan!

Ser virkelig frem til mye lærdom og et utrolig supert år ^^,


Her er det noen få bilder fra noen av de første dagene =)

Vi hadde "teambuilding" den første uka.
Her har Gunnar og Lisa kledd seg ut som paparazzier :D

June (ikke meg, men ei anna i klassen) og Line studerer ett eller annet =)

Marthe Isabelle, ei utrolig kul jente i klassa.
Her skal a liksom kjøre gressklipper :P


Ha en god dag :D

Ingen kommentarer: