onsdag 18. februar 2009

God dag og godt nyttår folkens! <3

Nå er det jammen lenge siden!
Jeg har ikke vært aktiv på fotofronten annet enn jobben jeg hadde i avisen, de siste månedene.
Jeg har nemlig foretatt en slankeoperasjon som var vellykket! Du kan google opp "gastic bypass" om du vil. De har snevret inn store deler av magesekken og flyttet litt her og der, men ikke fjernet ett eneste gram med fett. De kiloene har jeg gått ned selv :) Snart har jeg slanket av 30 kg! Er allerede oppe i 27 kg. Så jeg er fornøyd jeg altså...

Men nå er jeg klar for mer fotojobb! :D
Jeg kan også nevne at jeg går til innkjøp av studioutstyr snart, nå som jeg har fått et sted å ha det!!

Kos dere folkens! Bla videre nedover å kikk på bildene. Gi gjerne kritikk ^^,


Her ser dere bilde :D
Det ene er tatt i desember 2007 og det andre i januar 2009 :)

Ingen kommentarer: